Gå til innhold
Arkivverket

anette Jørgine (Annette) Brænne/Brænden/Brenden

Ragnhild Marie Solvoll
 Del

Recommended Posts

Hei nå trenger jeg hjelp igjen. Anette (Annette) Jørgine ble født 25. november 1882 Kulstadsjøen Vefsen. 

Foreldre Andreas Olsen Brænne/Brænden/Brenden født 10, februar 1850 Lisbetbrenna Lesja 

Johanna Bernhardina Nilsdatter født 21. juni 1855 Busjøn Lycksele 

Anette Jørgine Brænna finner jeg i Folketellingen 1900 for Hammerfest med så er umulig å finne hvor hun ble av.

Da de kom til Hammerfest ble hele familien katolikkere.

Tusen takk. Hilsen Ragnhild Solvoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ragnhild Marie Solvoll skrev:

Hei nå trenger jeg hjelp igjen. Anette (Annette) Jørgine ble født 25. november 1882 Kulstadsjøen Vefsen. 

Foreldre Andreas Olsen Brænne/Brænden/Brenden født 10, februar 1850 Lisbetbrenna Lesja 

Johanna Bernhardina Nilsdatter født 21. juni 1855 Busjøn Lycksele 

Anette Jørgine Brænna finner jeg i Folketellingen 1900 for Hammerfest med så er umulig å finne hvor hun ble av.

Da de kom til Hammerfest ble hele familien katolikkere.

Tusen takk. Hilsen Ragnhild Solvoll

Vet du dødsdatoer på foreldrene?

Kanskje dødsfallsprotokoll kan inneholde opplysninger om datteren?

Endret av Ann-Mary Engum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Far Andreas Olsen Brænden døde 16. mai 1925 Hammerfest. Vet ikke når mor Johanna Berhardina (Berntine) Brænden døde.

Folketelling for Hammerfest 1910 Skriver de seg for Brænden.

Takk. Hilsen Ragnhild Solvoll-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at Andreas og Johanna Berntine er registrert på gravminner.

Ei heller på Ecclesia.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt forespørsel om dødsfall til Andreas Brænden/Brenden til Arkivverket. Håper på nyheter.

Takk Hilsen Ragnhild Solvoll

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2018 den 15.39, Ragnhild Marie Solvoll skrev:

Anette (Annette) Jørgine ble født 25. november 1882 Kulstadsjøen Vefsen. 

Eg prøvde å finne dåpen i kyrkjeboka, men lykkast ikkje. Har nokon sett at (om) ho er døypt?

Endret av Knut Skorpen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Anette (Anette) Jørgine er født 25. november 1881. Beklager så mye, jeg skrev 1882, Kulstadsjøen Vefsen.

Dåp 16. april 1882 Vefsen. Nr, 16 kirkebok 1880-1896 Vefsen i Vefsen. De kom jo til Hammerfest og ble katolikkere.

Hilsen Ragnhild Solvoll

Endret av Ragnhild Marie Solvoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider