Gå til innhold
Arkivverket

Borgerlig viede 1973

Bjarte Breistein
 Del

Recommended Posts

I gamle Digitalarkivet finner jeg to vielser som passer til de jeg  leter etter, men for å få det bekreftet må jeg vite farens navn på brudgommen. Hvor kan jeg eventuelt finne det?

Disse vielsene er så nye, 1973, at jeg vil ikke legge ut de aktuelle navnene. Det gjelder Bergen.

Endret av Bjarte Breistein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følgje dette er det eventuelle opplysningar om evt. religiøs tilknyting som gjer at dei borgarlege vigsellistene er sperra i 60 år.

https://www.digitalarkivet.no/content/restricted-kb

Sidan registeret uansett alt ligg ute i gamle Digitalarkivet burde det etter mi meining vere ei kurant sak å få greie på namna til foreldra, sidan dette ikkje er opplysningar som seier noko om religiøs tilknyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ein veit at kona høyrde til i eit bestemt kyrkjesokn kan ein evt. sjå om vigsla også er oppført i kyrkjeboka dersom denne er skanna og tilgjengeleg.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. kan du finne lysinga eller vigsla i nb.no og sjå om det er nemnt adresser på brurefolket, og så leite vidare i adressebøker og evt. finne f.eks. foreldra der om du er heldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang basen

"Register:Borgarleg vigde i Bergen 1962-1977"

Det ser ikke ut til at kirkesogn er oppgitt ved vielsene.

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=vi12011962borg&fjernsok=true

Endret av Ann-Mary Engum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ein nok vite, evt. gjette seg fram til. Evt. må ein leite gjennom alle sokna i Bergen. Ein veit jo i utgangspunktet heller ikkje om nokon av brurefolket er medlem i statskyrkja.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte var det slik at folk som var skilde gifta seg borgarleg. Desse vil då oftast vere medlem av statskyrkja, og det vanlege var vel då at det blei sendt melding til soknepresten der brura høyrde til, slik som når folk gifta seg "utansokns".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør først Arkivverket, den ene brudgommen var skilt og den andre gikk over til et annet trossamfunn.

Takker for gode forslag og interesse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.