Merete Sandvig Hoel Skrevet Oktober 17, 2018 Del Skrevet Oktober 17, 2018 (endret) Hei. Det er oppgitt for bruden i kirkeboka for Paulus menighet i Kristiania januar 1917, at hun skal være konfirmert i Sparbu (Alfhild Mathea Sandvig (k), par nr. 14, nest nederst). Jeg har ikke vært i stand til å finne kirkebøker for Sparbu for de aktuelle årene, og lurer på om det er andre som vet hvor jeg kan leite ? Alfhild Mathea flytta fra Sparbu i 1914 (jfr en tidligere tråd her) så jeg lurer på om opplysningen er feil. Det er for øvrig flere søsken Sandvig/k aktuelle for konfirmasjon i Sparbu fra 1911-1917. https://media.digitalarkivet.no/view/672/4290/148 mvh Merete SH Endret Oktober 17, 2018 av Merete Sandvig Hoel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Oktober 17, 2018 Del Skrevet Oktober 17, 2018 Kirkeboken er kanskje ikke avlevert enda? Se dette temaet. Merete Sandvig Hoel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Hildrum Skrevet Oktober 17, 2018 Del Skrevet Oktober 17, 2018 Kirkebøkene for Mære går bare til 1908, for Ogndal(Skei) går bare til 1906 og for Henning bare til 1902. Her må du nok, kontakte kirkekontorene for Steinkjer, noe er visst også overført til Egge sogn. Men kontakt kirkekontoret i Steinkjer, de kan sikkert hjelpe deg. email: post@steinkjer.kirken.no telefon: 74 14 57 00 Anne Egil Johannessen og Merete Sandvig Hoel reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merete Sandvig Hoel Skrevet Oktober 17, 2018 Forfatter Del Skrevet Oktober 17, 2018 Takker for svar. Det er til sammen 5 søsken som er aktuelle for konfirmasjon i Sparbu fra 1910- 1917, jeg gir kirkekontoret den informasjon jeg har, så får vi se 🙂 Merete SH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå