Gå til innhold
Arkivverket

Avisen Sørlandet

JohnAllen
 Del

Recommended Posts

Takk 🙂  Jeg fant de linkene jeg også, men kom liksom ikke videre. Jeg ser etter en spesifikk artikkel fra 80-tallet, og de digitaliserte linkene stopper på 1949 så langt jeg kan se.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasjonalbiblioteket i Oslo. Antar at man kan fjernlåne via ditt lokale bibliotek, men det må du sjekke opp. Var på NB tidligere i dag. Hadde du bare sendt ut forespørselen tidligere i dag så kunne jeg ha bestilt rullen og søkt frem artikkelen for deg. 🙂

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tanken 🙂  Jeg bor i Kristiansand. Vi har et større bibliotek i sentrum. Da kan jeg dra innom der og få tilgang på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med dem! Jeg bir i Oslo, så jeg har ikke hatt behov for fjernlåning av mikrofilm. Alt avhenger jo av om biblioteket ditt har mikrofilmleser ...

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Eller man kan høre med/ svinge innom Statsarkivet i Kristiansand. Der har de garantert mikrofilmlesere på lesesalen. Skulle heller ikke forundre meg om de har solide mengder med avisen "Sørlandet" og andre sørlandske aviser, blad og tidskrift i arkivet sitt. 🙂

Endret av Terje Hatvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.