Gå til innhold
Arkivverket

Søker opphavet til Ludvik Alexander Wilhelmsen 1902 - 1995. Bosatt i Oslo

Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Det forundrar meg ofte kor få som opptrer på dette forum kjenner til publiserte artiklar i Norsk slektshistorisk tidsskrift. Eg vil anbefala at folk melder seg inn i den foreininga. Der er det ofte interessante slektshistoriske artiklar frå mange distrikt, både i tidsskriftet deira og i medlemsheftet Genealogen. Når det gjeld just den slektskrinsen det er tale om i denne tråden, kan eg visa til artikkel "Kari med kjeften, Per hesteskjerar og slektstilhøva deira i tidsskriftet Bind XLI - Hefte 1 2007 s3-41. Der vil ein finna mykje om slektsbakgrunnen til Ludvig Alexsander.

Beste helsing og lukke til. Arnvid Lillehammer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, arnvid lillehammer skrev:

Det forundrar meg ofte kor få som opptrer på dette forum kjenner til publiserte artiklar i Norsk slektshistorisk tidsskrift. Eg vil anbefala at folk melder seg inn i den foreininga. Der er det ofte interessante slektshistoriske artiklar frå mange distrikt, både i tidsskriftet deira og i medlemsheftet Genealogen. Når det gjeld just den slektskrinsen det er tale om i denne tråden, kan eg visa til artikkel "Kari med kjeften, Per hesteskjerar og slektstilhøva deira i tidsskriftet Bind XLI - Hefte 1 2007 s3-41. Der vil ein finna mykje om slektsbakgrunnen til Ludvig Alexsander.

Beste helsing og lukke til. Arnvid Lillehammer

Det er vel spesielt kona til Ludvik som her er problemet. Det forundrer meg at du ikke er villig til å dele den opplysningen med oss, men ok, vi finner nok ut av det selv eller med hjelp av andre.

Men takk skal du ha tror jeg.

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#30 Så interessant å lese. Jeg gjorde et lite forsøk på å søke i gamle saker på forumet, men var ikke grundig nok skjønner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Ivar Moe. Det er ikkje slik at eg ikkje vil dela informasjon med meg. Eg veit berre ikkje kven kona til Ludvik var. Eg har berre arbeidd med eldre generasjonar av dei reisande. Det var nemleg spørsmål undervegs som tydde på at enkelte ikkje kjenner til det som alt er publisert utanfor Digitalarkivet. Mitt ærend i kveld var å få gitt uttrykk for dette. Eg deler sjølvsagt gjerne med meg når eg har tid. Men eg starta desse studiane lenge før IT-alderen, slik at eg har framleis ein god del opplysningar i form av handskrivne ekserptar. Og det kan ta meir tid å leita fram enn ynskjeleg.

Vannleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, arnvid lillehammer skrev:

Gode Ivar Moe. Det er ikkje slik at eg ikkje vil dela informasjon med meg. Eg veit berre ikkje kven kona til Ludvik var. Eg har berre arbeidd med eldre generasjonar av dei reisande. Det var nemleg spørsmål undervegs som tydde på at enkelte ikkje kjenner til det som alt er publisert utanfor Digitalarkivet. Mitt ærend i kveld var å få gitt uttrykk for dette. Eg deler sjølvsagt gjerne med meg når eg har tid. Men eg starta desse studiane lenge før IT-alderen, slik at eg har framleis ein god del opplysningar i form av handskrivne ekserptar. Og det kan ta meir tid å leita fram enn ynskjeleg.

Vannleg helsing Arnvid L.

Det er godt nok Arnvid.

Takk skal du ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåp Vilhelmine 25 okt 1863. Født 19 okt 

Foreldre:

Johannes Fredrik Støleggen og Christine Johansdatter

https://www.digitalarkivet.no/kb20050519021189

Jeg tror Johannes Fredrik Støleggen hadde tilnavnet Rosenberg og at Christine Johansdatter hadde tilnavnet  Palm

Da kommer de fra kjente slekter som er enkle å følge.

Mvh

Ivar

Endret av Ivar Moe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forbehold

Wilhelm Nikolaisen Steitin

Födt:1866-02-03 Innvik, Sogn og Fjordane

Bosatt:1888 Innvik, Sogn og Fjordane

Bosatt:1890 Nord-Aurdal, Oppland 

Bosatt:1895 Sula, Møre og Romsdal

Bosatt:1896 Nord-Aurdal, Oppland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar, eg har fått følgjande rapport frå Sogndal med omsyn til vigsli frå 1950.  I kyrkjeboki står det følgjande:

Vigde 21.12.1950: Aleksander Ludvig Vilhelmsen, lausarb., Gol, f. Ørskog 02.06.1902. (Far Urmakar Vilhelm Nikolaisen) med

Aleksandra Johanne Strand, syerske, Gol, f.t. Sogndal. F. Austre Slidre 01.02.1916. (Far Urmakar Johan Fr. Anderssen Strand).

Vigsli står med ein «0», d.v.s. at ho fann stad ein annan stad enn i Stedje kyrkje, men me veit ikkje kvar.

Elles ser det ut til at du lyt til Austre Slidre for å finna meir ut om Aleksandra...

Vonar dette kan vera til litt hjelp...

Endret av Lars E. Øyane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Lars. Takk skal du ha.

Det var ikke lett å finne dåpen til Alexandra. Spørsmålet er om hun er født i Austre Slidre men døpt en annen plass ?

Men dette er nok foreldrene .  Omreisende Urmaker Johan Fredrik Andreassen og Johanne Vilhelmine Eliasd.

https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000000587615

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...
On 11/13/2018 at 2:23 PM, Trude Nilsen said:

Hmm... Nikolai Larsen Flarset blir ved farfar til Ludvig Aleksander. 

Hei,

Nikolai Larsen er min TippOldefar. Hvor kommer navnet "Flarset" fra?

hilsen

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kai Ståle.

Siden du siterte meg fikk jeg et varsel. Men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med det, men kanskje andre her inne vet noe om navnet? 

Den transkriberte innføringen med Nikolai Larssen Flarset: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000001142480

Her er den skannede innføringen til dåpen, nr. 7b Vilhelm: https://www.digitalarkivet.no/kb20070305630690 

Endret av Trude Nilsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transkripsjonsfeil? Det står kanskje Fladset, Fredø sogn, Nordmøre. Fredø er vel ikke sogn, men hørte til Frei? Ser ihvertfall mange med navnet Fladset fra Frei.

Endret av Roy-Petter Askim
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider