Gå til innhold
Arkivverket

Praksisplassar for norsk-amerikanarar hjå norske slektshistorielag?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har frå ein av mine kontaktpersonar i Salt Lake City, UT motteke følgjande forespørsel:

~~~~~~~~~~~~~~

Do you know of anybody in the Slektshistorielagene in Hordaland or Rogaland? I know you have a contact in Sogn og Fjørdane with whom you worked in the Luster Bygdebøker. His name slips my mind, but does he still work there? We have two Family History college students, who would like to spend several weeks interning at a Slektshistorielag. Do you think they could intern there? Or do you know of another place where they might work?

I'm just reaching out to my friends in Norway who might help me to help the students. They have taken the Norwegian language for several years, and they are both specializing in Norwegian research. Do you have any suggestions for me on whom to contact?

~~~~~~~~~~~~~~

Kanskje er det eitt og anna slektshistorielag som har uløyste oppgåver som dei treng hjelp til å arbeida med?  Då er det berre å ta kontakt med meg, og eg formidlar vidare!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.