Gå til innhold
Arkivverket

Inger Olsdatter, 1788, Telem./Sannidal/Sandørkedal/Mo (?)

Arne Åsbjørn Drangeid
 Del

Recommended Posts

Nokon som har god greie på geografien i nedre Telemark?

Eg lurer på denne dama her; Inger Olsdatter, som det skiftast etter i 1790. Iht. skiftekortet kjem ho frå Mo i Sannikedal (Sandørkedal? Sannidal?)

Er det same dama som her er gravlagd i Sannidal 15. nov 1788? (Midt på høgresida...)

Ho er her oppført som Inger Olsdtr. H(?)aslem. Nokon som har nokre preferanser til "Haslem"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Tore Bjølgerud said:

Jeg tror det står Haslum. Hilsen Tore

Tja, jo, ...Haslem eller Haslum? Skal visst ha vore ein stad som heiter/heitte Haslum i Sannidal/Kragerø, på ein stad som heiter/heitte Levangsheia, utan at eg heilt veit kor det er.

Det eg lurer mest på, er jo om denne Inger Olsdatter Hasl(u/e)m kan vere same dama som Inger Olsdatter Mo i skiftet frå 1790 (?) ...kan jo vere ein plass under Mo eller noko, viss ikkje Mo er bruket eller plassen "Moen", som skal ha vore under garden Kurdøla (?)

Reknar med det er sonen Jens som her står som husfar på Moe i 1801

Endret av Arne Åsbjørn Drangeid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Grethe Flood said:

Bygdeboka for Sannidal og Skåtøy

Augene er det første ein blir blind på...det var feil Inger Olsdtr. Dama mi var oppført berre to månader før skiftedatoen: Inger Olsdtr. Moe, gr. 18. juni 1790

...men fann ut litt om foreldera og besteforeldera til Inger i bind 1 av bygdeboka for Sannidal og Skåtøy ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.