Gå til innhold
Arkivverket

Finner ikke noe på Sofie Christensdatter, Trondheim

Bengt Sverre Stenersen
 Del

Recommended Posts

Hun hadde en sønn: Oluf Kristian Angelo  Lindseth født: 18des.1828 - død 26.mai1887

Sønnens far: Angelo Admirali født: 02.okt.1806 - død 24.nov.1866

Tror ikke at de var gift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bengt Sverre Stenersen skrev:

image.thumb.png.d782b66ba595edb4f70ab54310222e32.png

Leter etter data på brudens far . Brudens korrekte navn er image.thumb.png.d782b66ba595edb4f70ab54310222e32.png.apr.1972

I tematittelen  spør du etter Sofie Christensdatter,og i innlegg 1 legger du  inn vielse mellom Nils Johansen Brødreskift og Hanns Olsdtr Vasli.

Hva har disse personene med Sofie å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok forklare litt tydligere hva du leter etter da det du så langt har opplyst ikke henger sammen.

Hvem - når -  hvor i landet og hva du ønsker hjelp med å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at trådstarter har unnlatt å tømme editoren for et tidligere innlegg?

(Ja, det forrige en skrev kommer opp som en sikkerhetskopi, dersom en ufrivillig har kommet til å slette det en skrev.)

Denne tråden fra en annen handler nok om de samme personene:

Endret av Anne-Lise Hansen
  • Takk 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har denne, men her er Oluf Kristian som konfirmant, i Roan sogn.

Nr. 8 her:

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Sør-Trøndelag, 657/L0703: Ministerialbok nr. 657A04, 1831-1846, s. 150
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070906610538

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Som ny og fersk bruker så er det vel naturlig at jeg gjør litt feil i begynnelsen.

I min arbeidshverdag så gir jeg en kjapp tilbakemelding om hva som er gjort feil og hvordan unngå dette neste gang.

Jobber med mange forskjellige program i hverdagen, men syns dette er litt ulogisk i forhold til det jeg er vant med, og det er vel derfor mine feil har oppstått.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder mange av oss, og veiledningene har vist seg å være et godt verktøy. Jeg håper det ikke setter begrensninger i aktiviteten din, vi er nokså runde av oss, så bare sleng ut spørsmål og kommentarer! 😊

• Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.