Anne Marie Bøtun Øyri Skrevet Desember 26, 2018 Del Skrevet Desember 26, 2018 Det skal finnast eit matrikkeloversyn frå 1718 over brukarar/bygslarar på gardane. Eg er ute etter Leikanger i Sogn. Finst dette skanna slik at det er tilgjengeleg på nettet? Anne Marie B Øyri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Desember 26, 2018 Del Skrevet Desember 26, 2018 3 timer siden, Anne Marie Bøtun Øyri skrev: Det skal finnast eit matrikkeloversyn frå 1718 over brukarar/bygslarar på gardane. Eg er ute etter Leikanger i Sogn. Finst dette skanna slik at det er tilgjengeleg på nettet? Uten nærmere kildereferanse kan jeg ikke si sikkert, men det kan være snakk om den matrikkelen som ligger som vedlegg til fogderegnskapet 1718 for Sogn fogderi: https://media.digitalarkivet.no/db/contents/47419 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Marie Bøtun Øyri Skrevet Desember 26, 2018 Forfatter Del Skrevet Desember 26, 2018 Det var denne eg var på jakt etter. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts