Gå til innhold
Arkivverket

Siri Danielsdatter Frøland

HelgeHånes
 Del

Recommended Posts

Åsmund eller Osmund Martinson Tesdal blei fødd 19. november 1860 på garden Tesdal i Etne. Foreldra hans var Martein Osmundson Tesdal, f. 1827 og Kari Valgjerd Olsdatter Hamre frå Ølen. Osmund fekk ei dotter, Kari Gurine, fødd på Rødno i Vikedal og døypt 15.06.1881, død 1960 på Flåto i Etne. Ho gifte seg med Kristen Hallvardson Haaheim i Etne. 

No finst det visst ikkje noko bygdebok for Vikedal, Sandeid og Vikebygd, så å få informasjon om slekta til denne Siri Danielsdatter Frøland har vist seg vanskeleg. Eg har ikkje funne ut noko om henne via nettet. Er det nokon som veit noko om henne og forfedrene hennar? 

Eg manglar også informasjon om forfedrene til Osmund Martinson Tesdal, Kari Valgjerd Olsdatter Hamre frå Ølen. Veit nokon meir om henne?

Eg er takksam om nokon kan hjelpe meg med informasjonen eg treng for å kome vidare med desse slektsgreinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge dåpen til Kari Gurine var Siri Danielsdatter f 1849.Lille Rødne er nevnt.

Kanskje samme Siri Danielsdatter som bor på Nedre Helgevold og Rødne i telling 1865?

http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1157&kenr=008&bnr=0052&lnr=000

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene fadderen til Kari Gurine het Guri Danielsdatter.

Det er vel en søster av Siri Danielsdatter.

Det er vel samme Guri som bor hos Daniel Olsen og Guri Torbjørnsdatter i telling 1865.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme Daniel Olsen og Guri Torbjørnsdatter i telling 1900.

De bor på Fossen under gnr 19.

Datteren Guri bor hos dem.

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f01157&gardpostnr=114&personpostnr=464&merk=464#ovre

Gnr 19 er Rødne lille.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel sto som husmd.enkemd ved død i 1908.

Kona Guri Torbjørnsdatter levde ved tellingen 1900.

Har sjekket både ministerialbok og klokkerbok i årene 1900-1908,men

har ikke funnet dødsfallet hennes.

Kan jo ha oversett henne.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ann-Mary!! Dette var virkelig nyttig. Kan det finnast noko om foreldra til Daniel Olsen Rødno og kona Guri Torbjørnsdatter?  Kvifor kallast dei Frøland ved dottera Siri sin fødsel og konfirmasjon og Rødno etterpå? Har dei flytta? Er det råd å finne ut kven av syskjena til Siri som var i Amerika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at broren Torbjørn var en av søskenene som dro til Amerika.

Se sistemann i lenken i innlegg 9.

Skrives der som Thomas Danielson.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Find a grsve står det at han hadde brødrene Peder(alder ukjent,og Ole f 1865.

Det stemmer med opplysninger i telling 1875 i innlegg 7.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider