Gå til innhold
Arkivverket

Gloppen SF - eller annan stad: Berte Malene Pålsdtr, f.ca 1750 - kven er ho?

Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

I 1764 er det skifte etter Tor Jakobson Gåsemyr og kona Kristi Kolbeinsdtr, f. Råd.

SAB, Nordfjord Sorenskriveri, 04/04a/L0014: Skifteprotokollar, 1762-1766, s. 312b-313a
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/sk20081128670315

Der framgår det at Kristi har dottera Berte Malene Pålsdtr (14 år) med forrige avdøde mann. 

Dette ekteskapet kan ikkje ha vore i Gloppen; vi har ikkje vigsla, ikkje dåpen til Berte Malene eller nokon passeleg Pål som er død.

Er det nokon som kan hjelpe meg å finne opphavet til denne dottera?

Her er vigsla til Tor og Kristi; dei er begge i enkjestand og fekk ikkje felles born. 

SAB, Gloppen Sokneprestembete, H/Haa/Haaa/L0004: Ministerialbok nr. A 4, 1758-1784, s. 24
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070228300174

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som datteren heter Brithe Malene  ( i skiftet, litt vanskelig å lese), og ved søk i FS kommer det en dåp i Nykirken, Bergen 29. sept 1750 på Birthe Mallene Paulsen med foreldre  Povel Haldorsen og Kiesten Kolbeinsdr. 

Det ser jo lovende ut? 🙂

Mvh

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja, dette ser veldig lovande ut.. dette må eg sjå nærare på. Og sjølvsagt er namnet Berte Malene - det er ein rein skrivefeil frå mi side, så der har korrekturlesaren vore fråverande 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg finn faktisk ein svært god kandidat i Gloppen - Pål Haldorson Støyva som eg ikkje finn att etter 1739. 

Og ein Pål Haldorson døyr i Strangehaven i Bergen i 1751. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Linda Wathne skrev:

Det ser jo lovende ut? 🙂

Mvh

Linda

Eg må berre takke endå ein gong for funnet; ikkje berre fekk eg identifisert henne, men eg fann endå ein av mine bortkomne glopparar. Kjekt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.