Gå til innhold
Arkivverket

Ola og Jakob Perssøner frå Vefsn til Buksnes

Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

I 1801 budde desse som husmannsfolk på Risneset i Vefsn:

Per Olson (1751- ?), son til Dordi Larsdtr og Ola Sevaldson, Almåsen. Gift 1794 med Dordi Jakobsdtr (1758-?), dotter til Gunnborg Olsdtr og Jakob Jørgenson, Bleikvassforsen. Dei fekk to barn som vart fødde i Kulstadsjøen. Etter få år flytta familien vidare til Buksnes.

Barn:

1. Ola (1795-?).

2. Jakob (1797-?).

Er det nokon som veit meir om Ola eller Jakob -- eller for den saks skyld om Per og Dordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god hjelp.

Dersom eg tolkar informasjonen rett, fekk Per Olson (Peder Olsen) arbeid som dreng i Pettvika (Petvig). Kona Dordi høyrer vi ikkje meir til, men eg har heller ikkje sett Per omtalt som enkemann. Ola Persson (1795-1864), vart gift i Buksnes 1821 med Berit Marite Larsdtr (ca. 1799-1855). Dei var husmannsfolk på plassen Jektvik ved Pettvika i Buksnes.

Jakob Persson f. 1797 har eg ikkje identifisert fleire gonger.

Dersom nokon har noko til supplering eller korrigering, er det flott!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Lars. Eg ser at "Ole Pedersen" er fosterson i 1811, dreng frå 1814, innerst i 1821 og husmann frå 1822 til 1833; heile tida fødd ca. 1796, oftast omtalt som fødd på Helgeland. Dette er nok min mann.

"Peder Olsen" frå Vefsn er nemnt som dreng frå 1814 til 1832, fødselsår etterkvart stabilisert til 1751. Dersom dette er faren - og det trur eg det må vere - kom han altså til Pettvika ETTER sonen.
Dersom han har budd ein heilt annan stad i 1811 og 1813, kan også sonen Jakob ha slått seg ned ein annan stad. Så hans lagnad blir hos med eit "?" -- såsant det ikkje skulle dukke opp etterslekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.