Gå til innhold
Arkivverket

Oversikt over forretningar i Bergen sentrum 1905

Yngve Garen Svardal
 Del

Recommended Posts

Dette er slektsgransking når alt kjem til alt, men er det heilt på viddene, slett denne.

Det eg er på jakt etter er ein oversikt over forretningar i Bergen sentrum/Håkonsgaten i Bergen i 1905. Er det nokon her inne som kjenner til noko slikt?

Eg har truleg ein tipp-tipp (Johan Svardal) som hadde ein forretning der, skal eg tru det eg har høyrd. Men vil gjerne sjå om eg kan finna ut meir om dette. 

Set pris på all hjelp og info eg kan få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rett Svardalar, Ivar. Tusen takk.

Johan Eilert er min tipp-tipp. Han skal og ha vore ølkøyrar for Hansa og hadde stall i Schweigårdsvei. Sidan folk er så rasande dyktige her inne, er det mogleg å finna meir ut om det?

Nokon tipsa meg om Griegs adressekalender for Bergen for 1905, der fann eg det som truleg var den aktuelle forretningen hans og, der han dreiv med vin, kolonial og fedevareforretning.  http://marcus.uib.no/instance/book/ubb-adr-bergen-1905.html?fbclid=IwAR0HMDKsBMPfBbU-QNpAhFWgvWyoW_iGhxS-6QgsKOGJfKVinXJuMPjQkhg

Men det er eit men, det er det at der står han med ein h i etternamnet. Kan det vera forfengelegheit eller er det ein annan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne-Mary klarar du å finna ut om det er skilnad på Johan Svardal og Johan Svardahl? (Merk h-en?) Sistnemnde hadde vin, kolonial og fedevareforretning i Haakonsgd. 25 i alle fall frå 1905-1908.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ivar Moe skrev:

Tror nok det er samme mann

image.png.ad0d7b8b2ee8241c36c7ba40faf155c3.png

Er dette samme familie ?

image.png.16a0f60601324bc1333e691e32984457.png

Eg fann det oppslaget via BTs arkiv eg og, Ivar. Så reknar med det er same. Dvs det var det som sette meg på sporet til det heile. Men ville berre vera hundre prosent sikker før eg konkluderte. Dette trur eg er heilt ukjende opplysningar for nokon av oss i familien. 

Og ja, ho Olga Ingvarda var deira barn. Var den og på trykk i Bergens Tidende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.