Tor Ingar Syrstad Skrevet Februar 10, 2019 Del Skrevet Februar 10, 2019 Hei. Jeg er den lykkelige eier av slektsprogrammet Embla. Av forskjellige grunner har jeg ikke brukt programmet så mye de siste årene, men jeg har betalt medlemskapet hele tiden. Nå skulle jeg få slektstreet over på ny pc. Det gikk ikke, fikk bare opp feilmeldinger og jeg prøvde på ymse vis å få kontakt, ikke respons. Er det andre som har erfaring med Embla. Beste hilsen Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Hildrum Skrevet Februar 10, 2019 Del Skrevet Februar 10, 2019 Embla har en brukergruppe på Facebook. https://www.facebook.com/groups/101073543305382/ Kanskje det er noen der som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet Februar 10, 2019 Del Skrevet Februar 10, 2019 Jeg kan hjelpe deg med Embla. Det første du må gjøre er å laste ned installasjonsfilen og så må du ha koden som vises i dette skjermbilde. Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet Februar 10, 2019 Del Skrevet Februar 10, 2019 Når du har lastet ned installasjonfilen så finner du den under nedlastinger. Åpne den og når du får beskjed - så skriv inn eller lim inn Lisensnøkkelen. Når programmet er lastet inn får du opp en ny side. Se vedlegg. Bruk sikkerhetskopi som du enten har lagret på internett eller på egen pc og da går resten greit. Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet Februar 10, 2019 Del Skrevet Februar 10, 2019 Det enkleste er å bruke sikkerhetskopien som er lagret hos Embla - hvis du da har lastet opp noen til den serveren. Da går alt automatisk og Embla lukker seg før den åpner seg igjen når alt er ferdig. Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet Februar 11, 2019 Del Skrevet Februar 11, 2019 Var dette noe uklart kanskje? Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Ingar Syrstad Skrevet Februar 11, 2019 Forfatter Del Skrevet Februar 11, 2019 Jeg klarte det! jippi. Takk skal du ha! Hadde det ikke vært så upraktisk her på nettet, skulle du fått en klem!! Beste hilsen Tor Johan Arthur Hansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå