Siv Storø1 Skrevet Februar 15, 2019 Del Skrevet Februar 15, 2019 (endret) Kan noen hjelpe meg å tyde dåpen til Peder nr.20 her? https://www.digitalarkivet.no/kb20070603530066 Er spesiellt interresert i det som står etter moren Kari Pedersdatter. Og i fadderne. Mvh Siv Storø Endret Februar 15, 2019 av Siv Storø1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Februar 16, 2019 Del Skrevet Februar 16, 2019 8 timer siden, Siv Storø1 skrev: det som står etter moren Kari Pedersdatter opholder sig i Skaarvang 8 timer siden, Siv Storø1 skrev: fadderne Ole I. Sunde, Sigurd Sandbakken, Eric Haugen, Ymbjør Tofte, og Ronnag ?ale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Februar 16, 2019 Del Skrevet Februar 16, 2019 2 timer siden, Richard Johan Natvig skrev: og Ronnag ?ale Hale, trur eg gardsnamnet må vera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Storø1 Skrevet Februar 16, 2019 Forfatter Del Skrevet Februar 16, 2019 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Storø1 Skrevet Februar 16, 2019 Forfatter Del Skrevet Februar 16, 2019 (endret) 3 timer siden, Richard Johan Natvig skrev: opholder sig i Skaarvang Ole I. Sunde, Sigurd Sandbakken, Eric Haugen, Ymbjør Tofte, og Ronnag ?ale Men er du sikker på at det står Sunde og ikke Lunde? Jeg har tolket det som Lunde. Endret Februar 16, 2019 av Siv Storø1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Februar 16, 2019 Del Skrevet Februar 16, 2019 1 minutt siden, Siv Storø1 skrev: Men er du sikker pp at det står Sunde og ikke Lunde? Jeg har tolket det som Lunde. Du har heilt rett, eg var for rask! Siv Storø1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Storø1 Skrevet Februar 16, 2019 Forfatter Del Skrevet Februar 16, 2019 Jeg trudde nesten jeg måtte tenke helt nytt på denne familien igjen- har strevd med Kari sitt opphav i lang tid. Ikke lette disse vågåslektene. Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå