Gå til innhold
Arkivverket

Peder Austad f.26-4-1884 i Verdal d.26-3-1965 i Australien

Inger Qvarnström
 Del

Recommended Posts

Peder Rasmussen Austad f.26-4-1884 i Verdal  d.26-3-1965 i Perth  Australien     Detta vet jag  men kan ni få fram om han hade nån familj?

Tack på förhand

Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å søke på "Peder Austad Australia" ser jeg at opplysningen om at han døde 26 mars 1965 i Australia  ligger i et innlegg på Rootsweb.

Lenken kan ikke åpnes.

Har du funnet dokumentasjon på at han døde 26 mars 1965 i Australia,ettersom du skriver at du vet at han døde da?

Endret av Ann-Mary Engum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et slektstre på Ancestry

When Peder Rasmussen Austad was born on April 26, 1884, in Norway, his father, John, was 28 and his mother, Kristina, was 25. He married Jenny Pope in June 1939 in Kiama, New South Wales, Australia. They had two children during their marriage. He died on March 26, 1965, in Kiama, New South Wales, Australia, at the age of 80.

05edf87a-b20c-4585-8e6f-4892471b4e1b.jpg

Endret av Sven Hjortland
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter Rasmissen

in the Australia, Marriage Index, 1788-1950

Name: Peter Rasmissen
Spouse Name: Jenny Pope
Marriage Date: 1939
Marriage Place: New South Wales
Registration Place: Kiama, New South Wales
Registration Year: 1939
Registration Number: 9689
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är så länge sen, så jag kan inte erinra mig när det var jag fick veta det. Har ju hållit på massor av år, i början av 1990talet kanske jag fick veta det.  Om det var av släkten i Verdal som talade om det kanske. Hälsade ju på Else Floan en gång, det kan va hon som sa det. Alltså brorsdotter till Peder Austad.

Har ju inget datum på Peders far Rasmus Jakobsen Austad heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.