Gå til innhold
Arkivverket

Erich Iversen f ca 1791 Ringsaker eller Fåberg?

Terje Røed-Hansen
 Del

Recommended Posts

Jeg forsøker å finne en Erik Iversen født ca 1791 -  og finner ikke mange alternativ i korrekt alder i Ringsaker, i FT 1801 finnes Erik sønn av Sissel Christensdatter, men er det riktig Erik Iversen?

Jeg finner heller ikke kona til Erik - Kjersti Christophersdatter f. ca 1793 - i kirkebøkene for Ringsaker, men er ganske sikker på at hun er i Ringsaker i 1801, Glestad.

Faren - Christopher Tollefsen, f ca 1771 finner jeg heller ikke i Kirkebøkene, men om det er en Fåberg sammenheng, kan han jo komme derfra og flytte til Ringsaker...   (han ble gift med Goro Larsdatter f ca 1763).

Hadde vært moro om noen viste om disse familieforholdene....

Erik Iversen  Birth ABT 1790  Veldre, Ringsaker, Hedmark ??  Death 23 MAR 1858 Aanderudeie, Bjerget, Veldre, Ringsaker, Hedmark ??

15 6 1817 gift med 

Kjersti Christophersdatter Birth 1793 Glestad, Ringsaker, Hedmark ?? Death 1834 Aanderudeie, Bjerget, Veldre, Ringsaker, Hedmark ??

Endret av Terje Røed-Hansen
Flyttet til brukerforum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.