Jon Kjell Andersen Skrevet Mars 19, 2019 Del Skrevet Mars 19, 2019 Kan noen hjelpe meg. Hva står det som dødsårsak? Hun døde på Rikshospitalet okt. 1871 og begraves fra Trefoldighetskirken i Oslo. Vennlig hilsen Jon Kjell Andersen. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 19, 2019 Del Skrevet Mars 19, 2019 1 time siden, Jon Kjell Andersen skrev: Kan noen hjelpe meg. Hva står det som dødsårsak? Hun døde på Rikshospitalet okt. 1871 og begraves fra Trefoldighetskirken i Oslo. Vennlig hilsen Jon Kjell Andersen. . Det er bedre å legge ved lenke til kirkeboken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 19, 2019 Del Skrevet Mars 19, 2019 Nr 127 https://media.digitalarkivet.no/view/5438/230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune W Wiik Skrevet Mars 19, 2019 Del Skrevet Mars 19, 2019 Hei Dersom du har anledning til å besøke Oslo Byarkiv så har de Arkivet etter Helserådet og Dødsfallsprotokoller fra Helserådet i Oslo. Disse protokollene går tilbake til 1867. Her vil du finne navn, datoer, dødsårsak etc. Kanskje disse protokollene er tydligere å lese enn kirkeboka det referes til. Skal jeg tippe kan det muligens være Egglederbetennelse eller salpingitt ( Salpingitis ). Ovum betyr jo Egg, men her er jeg på tynn is. mvh Rune W Wiik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Kjell Andersen Skrevet August 5, 2022 Forfatter Del Skrevet August 5, 2022 Her ser jeg nå, at jeg ikke har takket for svarene jeg fikk dengang. Meget uhøflig av meg. Ber om unskyldning! Med hilsen Jon Kjell Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå