Wenche Steier Bjønness Skrevet Mars 25, 2019 Del Skrevet Mars 25, 2019 Hvordan kan jeg få innsyn i sperrede opplysninger om en spesiell mann (min far) og et spesielt skip som ble torpedert under krigen (april 1942)? Likeledes om fars mulige befatning med "The Bombay Explosion" i 1944. Jeg vet alt som står i de åpne informasjonene som den originale sjøforklaringen, Krigsseilerregisteret og i Warsailors, men der mangler noen vesentlige mer personlige opplysninger. Håper noen kan fortelle meg hvordan jeg går fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 25, 2019 Del Skrevet Mars 25, 2019 Du kan prøve å sende en forespørsel. https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning Fint hvis du kan endre "WencheB" til fullt navn. Jfr. forumreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche Steier Bjønness Skrevet Mars 25, 2019 Forfatter Del Skrevet Mars 25, 2019 Takk, da skal jeg forsøke det. 🙂 Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå