Wenche Steier Bjønness Skrevet Mars 28, 2019 Del Skrevet Mars 28, 2019 (endret) Jeg har nå sendt en enkelforespørsel til Riksarkivet vedr. min far som var krigsseiler. Det står at de prioriterer spørsmål fra forskere o.a. før privatpersoner. Det forstår jeg godt. Men er det noen som vet hvor lang tid jeg kan forvente, før jeg får et svar som privatperson? Endret Mars 28, 2019 av Wenche Steier Bjønness Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 28, 2019 Del Skrevet Mars 28, 2019 3 minutter siden, Wenche Steier Bjønness skrev: Jeg har nå sendt en enkelforespørsel til Riksarkivet vedr. min far som var krigsseiler. Det står at de prioriterer spørsmål fra forskere o.a. før privatpersoner. Det forstår jeg godt. Men er det noen som vet hvor lang tid jeg kan forvente, før jeg får et svar som privatperson? Har sett at noen her inne har skrevet at de har fått svar etter 2-3 uker. Mener å huske at det var ca så lenge jeg ventet på svar også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 28, 2019 Del Skrevet Mars 28, 2019 (endret) Ser at det her står: "Vi svarer så fort vi kan,normalt i løpet av 21 virkedager. For enkelte henvendelser vil behandlingstiden kunne være lengre. Hvis det ikke lar seg gjøre å bevare henvendelsen innen rimelig tid,sender vi ut et foreløpig svar med informasjon om når saken forventes ferdig behandlet" Saksbehandlingstid https://www.arkivverket.no/om-oss/hva-er-arkivverket/tjenestepolitikk Endret Mars 28, 2019 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå