Gå til innhold
Arkivverket

Er det bare meg, eller er det blitt utrolig vanskelig å finne fram iArkivverket

Per Helge
 Del

Recommended Posts

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å finne fram til katalogsøk som gjør det mulig å finne dokumenter man vil bestille til bruk på lesesalen. Uansett hvor jeg slår opp i menyene, ender jeg i lange artikler med sikkert spennende temaer. Men jeg vil bare sendes til målet, jeg vil ikke kose meg med lesestoff om arkiv.

Er det bare jeg som er blitt utrolig dårlig til å finne fram, etter en lengre pause, eller er sidene blitt helt ugjennomtrengelige? Og er det noen som kan gi meg en lenke rett inn til søke- og bestillingsskjemaet for arkivsaker? For det finnes vel fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivsaker som skal brukes på lesesalen bestilles på Arkivportalen.no eller ved personlig fremmøte på lesesalen i Oslo. Oppgi mest mulig korrekt kildereferanse. 

Dersom materialet ikke finnes på Arkivportalen, kan du benytte eget skjema for lesesalsbestilling (gjelder kun Riksarkivet og Statsarkivet i Oslo). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.