Rune Nordseter Skrevet April 11, 2019 Del Skrevet April 11, 2019 Her sliter jeg med så mange bokstaver at jeg mister sammenhengen. Klarer første del, men etter verdi 20 kroner faller jeg av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariann Stokken Skrevet April 11, 2019 Del Skrevet April 11, 2019 (endret) Dressen var af svart (ville sagt det står "sart", men trur ikkje det finnes/fantes noko som heitte sart kamgarn 😉 ) kamgarnstøi, 2 udv og 2 indv lommer, alle rette på ........... ...... Gunerius Pettersens magasin, enkeltknappet .... med 2 lommer, sidelommer i benklæderen, ikke baglommer. Adgang er banet ved at låse op med falsk nøgel. Kuriositet: https://digitaltmuseum.no/021017982303/gunerius-pettersen-magasin-like-for-rivning Endret April 11, 2019 av Mariann Stokken Rune Nordseter reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Nordseter Skrevet April 11, 2019 Forfatter Del Skrevet April 11, 2019 Kamgarn var til god hjelp, den klarte jeg ikke. Ellers klarte jeg det samme som deg 🙂 Noen som klarer de prikkede linjene tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 11, 2019 Del Skrevet April 11, 2019 Dressen var af sort kamgarnstøi, 2 udv. og 2 indv. lommer, alle rette, på hængselknappene mrk. Gunerius Pettersens magazin, enkeltknappet met med 2 lommer, sidelommer i benklæderne, ikke baglommer...osv. Mariann Stokken og Rune Nordseter reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Nordseter Skrevet April 11, 2019 Forfatter Del Skrevet April 11, 2019 1 minutt siden, Else B. Rustad skrev: Dressen var af sort kamgarnstøi, 2 udv. og 2 indv. lommer, alle rette, på hængselknappene mrk. Gunerius Pettersens magazin, enkeltknappet met med 2 lommer, sidelommer i benklæderne, ikke baglommer...osv. Fantastisk. Takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå