Gå til innhold
Arkivverket

Beskrivelse av dress

Rune Nordseter
 Del

Recommended Posts

Her sliter jeg med så mange bokstaver at jeg mister sammenhengen. Klarer første del, men etter verdi 20 kroner faller jeg av.

anmeldelse 6399 28 nov 05 redusert.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressen var af svart (ville sagt det står "sart", men trur ikkje det finnes/fantes noko som heitte sart kamgarn  😉  ) kamgarnstøi, 2 udv og 2 indv lommer, alle rette på ...........     ......    Gunerius Pettersens magasin, enkeltknappet ....  med 2 lommer, sidelommer i benklæderen, ikke baglommer.

Adgang er banet ved at låse op med falsk nøgel.

Kuriositet: https://digitaltmuseum.no/021017982303/gunerius-pettersen-magasin-like-for-rivning

Endret av Mariann Stokken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamgarn var til god hjelp, den klarte jeg ikke. Ellers klarte jeg det samme som deg 🙂 Noen som klarer de prikkede linjene tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressen var af sort kamgarnstøi, 2 udv. og 2 indv. lommer, alle rette, på hængselknappene mrk. Gunerius Pettersens magazin, enkeltknappet met med 2 lommer, sidelommer i benklæderne, ikke baglommer...osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Else B. Rustad skrev:

Dressen var af sort kamgarnstøi, 2 udv. og 2 indv. lommer, alle rette, på hængselknappene mrk. Gunerius Pettersens magazin, enkeltknappet met med 2 lommer, sidelommer i benklæderne, ikke baglommer...osv.

Fantastisk. Takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.