Magnus Trosdahl Skrevet Mai 9, 2019 Del Skrevet Mai 9, 2019 Leter etter Marit som skal ha blitt født eller døpt i Lesja i 1747. Foreldre: Clemet Knudsen Trosdahl (skolemester og sersjant) og Anne Friedrichsdatter Kan noen hjelpe meg å tyde hele det nederste avsnittet under "Dom 17" på side 322. Lurer på om det kan være dette jeg er på jakt etter: https://media.digitalarkivet.no/view/9236/44791/105 På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mai 9, 2019 Del Skrevet Mai 9, 2019 Eg les det som "Dom: 17 p. Trin: Lessøe Bapt .... item .... item Clemed Skolemesters Marit. fad. Ole Sønstebøe, Tor Botten, Guri Rolstad, Beret Trossedalen, Kari Bottensbrekken, føed d: 16de Sept." lokalkjende kan sikker korrigere etternamna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Trosdahl Skrevet Mai 20, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 20, 2019 Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå