Ann-Mary Engum Skrevet Mai 21, 2019 Del Skrevet Mai 21, 2019 3 timer siden, May Lis Martinsen skrev: Her er ihvertfall fødselslenken hans https://www.digitalarkivet.no/kb20070314620700 Jeg tror i det minste det. Forstår lite av hva som står der.. May Lis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
May Lis Martinsen Skrevet Mai 21, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 21, 2019 Det er nok det. Søkte hjelp og det står : Kirkeboka har en merknad som er litt vanskelig å tyde : merknaden om lag sånn: "Moderen angav en Valders (Valdris?) ved Navn Ole, at være Bar nets fader; der er hvis sand(?) synligt at dette Opgivende er falskt og at den rette fader er Hmd. Gulbrand Bergs??" Det skal stå : Far : Gulbrand BergsundE(ie) Mor: Inger Pedersdatter, Østre Borgund-eie. Ikke enkelt med disse kirkebøkene og kråketegnene bestandig May Lis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnulf Pedersen Skrevet Mai 21, 2019 Del Skrevet Mai 21, 2019 Fant plutselig ut at Konen til Iver het Klara og at de flyttet til Gøteborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnulf Pedersen Skrevet Mai 21, 2019 Del Skrevet Mai 21, 2019 Takk til Ann-Mary Engum. Her fikk også jeg rettet opp på konen mins slektstre. Og May Lis Martinsen, da har du noen tremenninger her i Tunhovd. 🙂 Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
May Lis Martinsen Skrevet Mai 21, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 21, 2019 Så koselig da. Har plutselig fått en stor slekt jeg og min søster aldri har visst noe om. Dette er veldig artig 😀 May Lis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mai 21, 2019 Del Skrevet Mai 21, 2019 La inn litt mere info om Hilma Sofia Ottosdatter i innlegg 25. May Lis Martinsen og Arnulf Pedersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
May Lis Martinsen Skrevet Mai 21, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 21, 2019 Hei igjen, Må takk dere for den fantastiske hjelpen jeg har fått i dag. Har fått en helt ny slekt å tilføye til treet mitt 🙂 Mvh May Lis Martinsen Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mai 21, 2019 Del Skrevet Mai 21, 2019 12 minutter siden, May Lis Martinsen skrev: Hei igjen, Må takk dere for den fantastiske hjelpen jeg har fått i dag. Har fått en helt ny slekt å tilføye til treet mitt 🙂 Mvh May Lis Martinsen Takk for hyggelig tilbakemelding,May Lis. Moro å hjelpe deg. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå