Roger Kvarsvik Skrevet Mai 27, 2019 Del Skrevet Mai 27, 2019 Hva står det her? Dette er fra en skoleprotokoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mai 27, 2019 Del Skrevet Mai 27, 2019 7 minutter siden, Roger Kvarsvik skrev: Hva står det her? Dette er fra en skoleprotokoll. Har du ikke en lenke til protokollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Kvarsvik Skrevet Mai 27, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 27, 2019 2 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev: Har du ikke en lenke til protokollen? nei. bare en kopi i papir dessverre. Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Mai 28, 2019 Del Skrevet Mai 28, 2019 3 M[a]sk[in] A? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet Mai 29, 2019 Del Skrevet Mai 29, 2019 (endret) Å tyde enkeltord dratt ut av sin kontekst er ikke alltid så lett. Kunne du lagt ut hele setningen / avsnittet, eller kanskje hele siden? Endret Mai 29, 2019 av Werner Kvalem Vesterås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Kvarsvik Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 31, 2019 Hei! Jeg kan sende det til det på epost om du ønsker det. Mvh Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet Mai 31, 2019 Del Skrevet Mai 31, 2019 1 time siden, Roger Kvarsvik skrev: Hei! Jeg kan sende det til det på epost om du ønsker det. Mvh Roger Har sendt deg en privat melding med min epost-adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå