Birgit Gordon Skrevet Juni 10, 2019 Del Skrevet Juni 10, 2019 Hei. Er det noen som vet hvorfor flyktningkartoteket er stengt? Navnene ligger der med fødselsdato. Hvor skal jeg henvende meg for å få opplysninger derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Juni 10, 2019 Del Skrevet Juni 10, 2019 https://www.arkivverket.no/kom-i-gang-med-arkiv/taushetsbelagte-opplysninger Birgit Gordon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgit Gordon Skrevet Juni 10, 2019 Forfatter Del Skrevet Juni 10, 2019 Tusen takk for hjelpen Ann-Mary 🙂 Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet Juni 10, 2019 Del Skrevet Juni 10, 2019 Du kan henvende deg til Arkivverket og be om flere opplysninger: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/andre-henvendelser#!/form/0 Birgit Gordon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgit Gordon Skrevet Juni 10, 2019 Forfatter Del Skrevet Juni 10, 2019 Tusen takk for hjelpen Grethe 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 11, 2019 Del Skrevet Juni 11, 2019 11 timer siden, Birgit Gordon skrev: Er det noen som vet hvorfor flyktningkartoteket er stengt? Navnene ligger der med fødselsdato. Hvor skal jeg henvende meg for å få opplysninger derfra? Grethe Flood har vist deg til hvor du kan henvende deg. Jeg vil for ordens skyld føye til at registerkortene er sperret, fordi de i enkelte tilfeller kan inneholde sensitive opplysninger. Navn og fødselsdato alene, som du finner i indeksene, regner vi ikke som sensitivt. Birgit Gordon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgit Gordon Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Del Skrevet Juni 14, 2019 På 11.6.2019 den 8.05, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev: Grethe Flood har vist deg til hvor du kan henvende deg. Jeg vil for ordens skyld føye til at registerkortene er sperret, fordi de i enkelte tilfeller kan inneholde sensitive opplysninger. Navn og fødselsdato alene, som du finner i indeksene, regner vi ikke som sensitivt. Tusen takk for svar Kristian 🙂 Beklager sent svar. Jeg har sendt en forespørsel så får jeg se om jeg får noen svar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå