TerjePedersen Skrevet Juni 15, 2019 Del Skrevet Juni 15, 2019 Hej Terje - på grund av det låga intresset för det norska söket har vityvärr blivit tvingade att stänga ner möjligheten att söka personer i Norge.Vänliga hälsningarJohan på Supporten-----Ursprungligt meddelande-----Från: info=birthday.se@mg.birthday.se <info=birthday.se@mg.birthday.se> FörBirthday.seSkickat: den 4 juni 2019 22:58Till: info@birthday.seÄmne: Kontakt på Birthday.se (Terje Pedersen) Kanskje flere skulle maile dem og be dem om å gjenåpne Norge-siden? Per-Sverre Budahl og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Engeland Smith Skrevet Juni 16, 2019 Del Skrevet Juni 16, 2019 Det burde vi absolutt gjøre. Godt jeg kom innom denne tråden for jeg var på vei til å gå inn der for å sjekke noe.... tusen takk. Jeg sender dem en Mail nå asap Per-Sverre Budahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Sverre Budahl Skrevet Juni 16, 2019 Del Skrevet Juni 16, 2019 Mail sendt! Tordis Trønnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Juni 16, 2019 Del Skrevet Juni 16, 2019 Ditto. Tordis Trønnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordis Trønnes Skrevet Juni 16, 2019 Del Skrevet Juni 16, 2019 Ditto. Savner svært den sida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Sværen Skrevet Juni 16, 2019 Del Skrevet Juni 16, 2019 E-post er sendt ! Saknar denne sida ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå