Gå til innhold
Arkivverket

Kommer ikke inn på brukerdebatten etter nedetid.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg har et stort problem.

Jeg har ikke kommet inn på Brukerdebatten etter siste nedetid. Jeg får bare opp siden Tjenesten er nede osv.

Jeg kommer inn på Tydeforum, Spør Digitalarkivet (håper jeg) og kildene.

 

Jeg har ringt Arikvverket, men det var dessverre ikke til stor hjelp.

 

Jeg er ikke datakyndig så hva gjør jeg nå? Kanskje jeg skulle spurt om dette i Teknisk....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier vel ofte hjelpe å slette mellomlager/midlertidige filer (cache), cookies osv.  i nettlesaren. Har du prøvd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg kommet inn, men det har kostet mye tid og ny innlogging.

Jeg har sikkert gjort det på den aller mest tidkrevende måten, men jeg håper ikke dette skjer igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ordnet seg. Det er antagelig slik Torbjørn Igelkjøn sier, det er ofte slik at siden må lases inn på nytt og enkelte ganger må man sletter mellomlageret til nettleseren. Dette er ikke noe vi kan gjøre noe fra eller til, det er noe som skjer lokalt på din maskin. Mellomlaget husker nettsider du har brukt for å at det skal går fort neste gang du bruker siden, men hvis den da husker at nettsiden har vært nede, så får du et problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Berit Knudsen skrev:

Endelig har jeg kommet inn, men det har kostet mye tid og ny innlogging.

Jeg har sikkert gjort det på den aller mest tidkrevende måten, men jeg håper ikke dette skjer igjen.

 

Når ein slettar cookies/informasjonskapslar må ein logge inn på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.