Anne Marie Thoreløkken Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Del Skrevet Juli 7, 2019 Det høres sannsynlig ut, Ann-Mary....skal prøve å forklare det. Tusen takk igjen Anne Marie. Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Marie Thoreløkken Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Del Skrevet Juli 8, 2019 Happy end! Jeg fikk dette i dag:" I think it is for certain that the census of 1801 was wrong...it wasn't Anne Jacobsdatter but Anne Syversen whose daughter was Oliana. And here is the proof....her birth in Borge in 1789. Hooray! And now I am doubly thankful for you and the Forum because that census shows my Magnus in Borge and that should prove he did marry Johanna Larsdatter first. I was so excited when I found Oliana's birth record showing Anders Olsen and Anne Siversatter as her parents. I now have a whole new branch of my tree to fill out. It is all because of you, Ann-Mary and the others in the Forum. Please let them know how grateful I am. No more brick wall...at least for this part of the family." Så overbringer hermed stor takk fra min slektning, Vivienne i Chicago. Mvh Anne Marie. Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Juli 8, 2019 Del Skrevet Juli 8, 2019 9 minutter siden, Anne Marie Thoreløkken skrev: Happy end! Jeg fikk dette i dag:" I think it is for certain that the census of 1801 was wrong...it wasn't Anne Jacobsdatter but Anne Syversen whose daughter was Oliana. And here is the proof....her birth in Borge in 1789. Hooray! And now I am doubly thankful for you and the Forum because that census shows my Magnus in Borge and that should prove he did marry Johanna Larsdatter first. I was so excited when I found Oliana's birth record showing Anders Olsen and Anne Siversatter as her parents. I now have a whole new branch of my tree to fill out. It is all because of you, Ann-Mary and the others in the Forum. Please let them know how grateful I am. No more brick wall...at least for this part of the family." Så overbringer hermed stor takk fra min slektning, Vivienne i Chicago. Mvh Anne Marie. Moro at det løste seg. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Marie Thoreløkken Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Del Skrevet Juli 9, 2019 På 7.7.2019 den 13.03, Jan Weberg skrev: Bilet i Borge Hvis du følger Kongeveien fra fergestedet ved Sannesund , og forbi veidelet ved Gretnes kommer du til Bilet til høyre over Aarum Nordre og Østre, og markert med trekant for husmannsplass. Bilet var disponert av Hafslund. På Bilet var det vertshus og skyssbytte for reisende. mvh jan w PS kommer med flere opplysninger om Beate Jacobsdatters slekt i kveld eller i morgen. Min slektning takker så mye for dette kartet og beskrivelsen, Jan. Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Juli 10, 2019 Del Skrevet Juli 10, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå