Ann-Brit Jensen Skrevet Juli 16, 2019 Del Skrevet Juli 16, 2019 Hei ! Lurte på om noen kan hjelpe meg med hvor jeg kan lete eller opplysninger. Jeg finner absolutt ingenting om min farfar, har kommet langt i slektsforskningen på de 3 andre besteforeldrene mine, men ser ikke ut som farfar har eksistert, skjønner ingenting, har lite opplysninger dessverre, men han het Karl Marensius Jensen, født i 1901 og døde i 1945, bodde i Fredrikstad, tror han giftet seg med farmor rundt 1925-28, men usikker der, Farmor het Martha Kaisa f Bengtsen(Bengtson) og er født 01.04.1905, de fikk 3 barn, Birger Eilif Jensen født 11.06.1932 og Solveig Andersen f. Jensen og Kjell Jensen. Dette er alle opplysninger, men jeg kommer altså ingen vei, kan noen hjelpe. Ann-Brit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Øra Skrevet Juli 16, 2019 Del Skrevet Juli 16, 2019 Ville prøvd å legge dette ut på "Brukernes eget forum" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Brit Jensen Skrevet Juli 16, 2019 Forfatter Del Skrevet Juli 16, 2019 Ok da prøver jeg det, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Juli 16, 2019 Del Skrevet Juli 16, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå