Chriss Kenneth Sørlie Skrevet Juli 17, 2019 Del Skrevet Juli 17, 2019 Hei. Jeg trenger mitt fagbrev som billakkerer 1998 sent til min adresse i utlandet. Er det mulig. Mvh Chriss Kenneth Sørlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne Rosenstrøm Skrevet Juli 17, 2019 Del Skrevet Juli 17, 2019 Jobber ikke i arkivverket men fant dette på arkivverkets nettsider om det kan være til hjelp https://www.arkivverket.no/dokumentasjon/vitnemal-og-fagbrev/vitnemal-og-fagbrev Vitnemål, fagbrev og autorisasjoner Arkivverket kan ha dokumentasjon på vitnemål, svenneprøver, fagbrev og offentlig godkjenning. For utdanning tatt siste 25-30 bør du først kontakte utdanningsstedet dersom du ønsker denne typen dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Kenneth Sørlie Skrevet Juli 18, 2019 Forfatter Del Skrevet Juli 18, 2019 Ok, så som du sier. Må jeg da kontakte Sogn videregående skole for å høre om de har mitt fagbrev. Altså en copi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne Rosenstrøm Skrevet Juli 18, 2019 Del Skrevet Juli 18, 2019 Originalen vil jo arkivverket uansett ikke ha, den må man jo anta at du selv fikk i 1998. Har selv jobbet i skoleverket og skrevet mange vitnemål i efterkant utifra skolens protokoller. Ganske vanlig prosedyre som ikke burde være noget problem for Sogn vgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå