Gå til innhold
Arkivverket

Bildet mitt m.m. "popper" opp når jeg åpner emner?


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

  •  
  • Berit Knudsen
  • Brukere
  •  
  • 5 626 innlegg
  • Sted: Oslo

Når jeg åpner et emne i brukerforum skjer det av og til at en side med en lang liste på venstre side med  bildet mitt i spretter opp

for i neste øyeblikk å forsvinne igjen. Deretter kommer siden jeg skulle se på opp.

Jeg fikk tatt bilde av siden . Jeg legger det ikke inn her.

Siden består av mange linjer med ord, fotoet mitt og ender med en adresse til arkivverket.

Det startet i sommer, og jeg har aldri opplevde dette før.

Det skal da ikke være sånn?

 

Det ser ut som et teknisk/program problem.

 

Dette ligger også inne på Tekniske tilbakemeldinger, men der skjer det ikke stort.

 

Heisan der ble noe av problemsiden med på lasset. Jeg kopierte teksten og limte den inn her.

Endret av Berit Knudsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig at du har lagt dette på tekniske tilbakemeldinger, at det ikke svares der kommer nok mest av ferietid nå. Jeg skal holde et øye med saken for å se om ikke det svares på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIke etter jeg svarte her fikk jeg et varsel om svar i et tema (bjella).

 

Akkurat da bjella "ringte" var jeg på den tekniske delen for å se om det sto svar der også, og når det var sist

det kom et svar på spørsmål der.

Det merkelige er at jeg ikke hadde kjenskap til det varslede temaet og heller ikke følger det.

Temaet var blitt opprettet 1 timer før varslet kom, og jeg hadde enda ikke vært inne på brukerforum i dag.

 

Så vil jeg stille 2 spørsmål til: Hvorfor brukes ikke årstall i innlegg lenger?

 

Og hvorfor er temaer jeg følger fjernet fra lista mi? Jeg har nå 2 ganger prøvet å legge dem inn igjen, men neste dag er de borte igjen.

Alt dette ser ut til å ha skjedd etter siste oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.