Geir Thorud Skrevet August 28, 2019 Del Skrevet August 28, 2019 Her er det en del sider som med fordel kan roteres 90 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet September 2, 2019 Del Skrevet September 2, 2019 På 28.8.2019 den 20.07, Geir Thorud skrev: Her er det en del sider som med fordel kan roteres 90 grader. Ja, dette var et bildesett fra "Gamle Digitilarkivet" som ble importert og publisert i full fart, og jeg ble dessverre først klar over bildenes retning etter at d var importert til Digitalarkivets fillager. Når bildene er importert til fillageret, er det strenge restriksjoner på hvem som har rettigheter til å endre bildene. Jeg har lagt inn "bestilling" på rotering av bilde 3-28, 30-185, 187-285 og 352-408, men jeg tviler på at saken vil bli prioritert de nærmeste ukene, da utviklerne er opptatt med å ferdigstille endringer i Digitalarkivets administrative funksjoner, hvor det er en endelig deadline i midten av september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts