Gå til innhold
Arkivverket

Skiftemateriale / Dødsfallsprotokoll for Larvik

Jan Sorhaug
 Del

Recommended Posts

Hei,

Jeg lurer på om det finnes tilgang til Skiftemateriale / Dødsfallsprotokoll for Larvik mellom 1918-1923?  Jeg er ute etter opplysninger vedrørende arv etter mine tippoldeforeldre Abraham Isaksen (22.10.1836 - 26.04.1922) og Alvilde Jacobsdatter (15.07.1852 - 21.10.1918).  Alvilde døde i Larvik og Abraham døde i Oslo, men ble begravet i Larvik.

Mvh

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jan Sorhaug skrev:

Hei,

Jeg lurer på om det finnes tilgang til Skiftemateriale / Dødsfallsprotokoll for Larvik mellom 1918-1923?  Jeg er ute etter opplysninger vedrørende arv etter mine tippoldeforeldre Abraham Isaksen (22.10.1836 - 26.04.1922) og Alvilde Jacobsdatter (15.07.1852 - 21.10.1918).  Alvilde døde i Larvik og Abraham døde i Oslo, men ble begravet i Larvik.

Mvh

Jan

Fant ikke at dødsfallsprotokoll er tilgjengelig for Larvik. 

Du kan be om oppslag. 

https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/skifte-og-dodsfallsopplysninger#!/form/0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ann-Mary -

Takker for tipset om oppslag.  Jeg prøver det.  Og lenkene dine for dødsfallene er helt riktig! 

Tusen takk!

Mvh

Jan

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.