Gå til innhold
Arkivverket

Skatteopplysninger for perioden 1972 -1992

Steinar Rong
 Del

Recommended Posts

Hei. Undertegnede, som er norsk statsborger, har arbeidet I Norge fra 1972 -1986, og I perioden 1990 -1992. Jeg har problemer med å dokumentere min pensjonsopptjening I disse perioder på grunn av manglende dokumentasjon og nedlagte arbeidssteder. Ifølge Skatt.no er det bare dere som har mine gamle skattepapirer. Jeg bor I Danmark. Hvordan kan jeg søke om å få tilsendt en kopi på min e-mail eller E-boks(sikker mail) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Steinar Rong skrev:

Hei. Undertegnede, som er norsk statsborger, har arbeidet I Norge fra 1972 -1986, og I perioden 1990 -1992. Jeg har problemer med å dokumentere min pensjonsopptjening I disse perioder på grunn av manglende dokumentasjon og nedlagte arbeidssteder. Ifølge Skatt.no er det bare dere som har mine gamle skattepapirer. Jeg bor I Danmark. Hvordan kan jeg søke om å få tilsendt en kopi på min e-mail eller E-boks(sikker mail) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei Anita Riise.

Takk for svar. Når jeg forsøker å gå inn på arkivverkets hjemmesider vedr. "innsyn til personlige -formal/skatteopplysninger" kommer jeg ikke videre. Er det mulig å få en postadresse til en medarbeider I arkivverket som gjør at jeg kan sende det hele med post, og eventuelt vedlegge kopi av pass og/eller annen form for godkjent legimitasjon ?

Eller er det et kontor I Norge eller Danmark hvor jeg kan gå inn med legimitasjon og søke etter mine skatteopplysninger ?

Venlig hilsen

Steinar Rong

PS. Takk for all hjelp så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Steinar Rong skrev:

Hei Anita Riise.

Takk for svar. Når jeg forsøker å gå inn på arkivverkets hjemmesider vedr. "innsyn til personlige -formal/skatteopplysninger" kommer jeg ikke videre. Er det mulig å få en postadresse til en medarbeider I arkivverket som gjør at jeg kan sende det hele med post, og eventuelt vedlegge kopi av pass og/eller annen form for godkjent legimitasjon ?

Eller er det et kontor I Norge eller Danmark hvor jeg kan gå inn med legimitasjon og søke etter mine skatteopplysninger ?

Venlig hilsen

Steinar Rong

PS. Takk for all hjelp så langt.

Hei

Jobber ikke i Arkivverket. 

Kommer du ikke videre fordi du ikke har elektronisk ID? 

----

Har du ikke elektronisk ID, kan du sende henvendelsen din i posten til Arkivverket. Husk i så fall å legge ved kopi av legitimasjon.

https://www.arkivverket.no/tjenester/sok-innsyn-til-personlige-formal/skatteopplysninger

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.