Helene Christoffersen Skrevet November 5, 2019 Del Skrevet November 5, 2019 Jeg leter etter Hans Paulsen. født i 1860 i Fjeld i modum. men nå har jeg søkt opp og ned. men finner han ikke i noen kirkebøker vet at det han dro til amerika. han har ett uekte barn men kan han ha løyet på hvor han er fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet November 5, 2019 Del Skrevet November 5, 2019 (endret) 29 minutter siden, Helene Christoffersen skrev: Jeg leter etter Hans Paulsen. født i 1860 i Fjeld i modum. men nå har jeg søkt opp og ned. men finner han ikke i noen kirkebøker vet at det han dro til amerika. han har ett uekte barn men kan han ha løyet på hvor han er fra ? Hei Du har postet i "Spør Arkivverket. Post heller spørsmålet på brukerforumet. https://forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/ Husk å legge ved lenker til det du har funnet. Endret November 5, 2019 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå