Gå til innhold
Arkivverket

Stattholder Løvenskiold og hans rapporter - digitalt tilgjengelig?

Dan André Fiskum Velle
 Del

Recommended Posts

Hei

I Arkivmagasinet 2/2014, s. 7, står det følgende i artikkelen "Stattholder Løvenskiold og hans rapporter": "Omkring 1920 ble alle Løvenskiolds rapporter skrevet av for det norske Riksarkivets regning. Riksarkivet arbeider for tiden med å gjøre disse rapportene digitalt tilgjengelige på nettet." Jeg lurer på om disse er blitt digitalt tilgjengelig og hvor jeg kan finne disse?

Mvh Dan André Fiskum Velle

Arkivmagasinet 2/2014: https://www.arkivverket.no/om-oss/vare-publikasjoner/arkivmagasinet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de ikke er digitalt tilgjengelige kunne jeg fått arkivreferansen slik at jeg kan bestille innsyn i dem på lesesalen? 

Mvh Dan André Fiskum Velle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Stattholderrapportene er dessverre ikke publisert ennå, men send en e-post til bokbestilling@arkivverket.no, så skal vi finne en grei måte for deg å se rapportene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.