Leiv Langseth Skrevet November 25, 2019 Del Skrevet November 25, 2019 Hei Jeg flyktet med min familie til Sverige under krigen. Har funnet flyktningenr på de voksne som flyktet. Ønske å finne alle rapporter og opplysninger som er tilgjengelige. Gjelder mor (Aaa Langseth nr 18084), far Halvard Langseth nr 18083), onkel Finn Langseth nr 18329 og onkel Erik Langseth nr 18576. Alle nr er visstnok flyktningenr fra Kjesæterarkivet. Har ikke funnet noe nr på Håvard Langseth, Leiv Langseth og Brit Langseth som var 0,5 til 4 år men sikkert også i Kjæseterleiren. Takk for svar som kan klarlegge hva son skjedde!! Mvh Leiv Langseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet November 25, 2019 Del Skrevet November 25, 2019 5 minutter siden, Leiv Langseth skrev: Hei Jeg flyktet med min familie til Sverige under krigen. Har funnet flyktningenr på de voksne som flyktet. Ønske å finne alle rapporter og opplysninger som er tilgjengelige. Gjelder mor (Aaa Langseth nr 18084), far Halvard Langseth nr 18083), onkel Finn Langseth nr 18329 og onkel Erik Langseth nr 18576. Alle nr er visstnok flyktningenr fra Kjesæterarkivet. Har ikke funnet noe nr på Håvard Langseth, Leiv Langseth og Brit Langseth som var 0,5 til 4 år men sikkert også i Kjæseterleiren. Takk for svar som kan klarlegge hva son skjedde!! Mvh Leiv Langseth Se innlegg 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet November 25, 2019 Del Skrevet November 25, 2019 (endret) 21 minutter siden, Leiv Langseth skrev: Hei Jeg flyktet med min familie til Sverige under krigen. Har funnet flyktningenr på de voksne som flyktet. Ønske å finne alle rapporter og opplysninger som er tilgjengelige. Gjelder mor (Aaa Langseth nr 18084), far Halvard Langseth nr 18083), onkel Finn Langseth nr 18329 og onkel Erik Langseth nr 18576. Alle nr er visstnok flyktningenr fra Kjesæterarkivet. Har ikke funnet noe nr på Håvard Langseth, Leiv Langseth og Brit Langseth som var 0,5 til 4 år men sikkert også i Kjæseterleiren. Takk for svar som kan klarlegge hva son skjedde!! Mvh Leiv Langseth Du skriver; "Aaa Langseth" Skal vel være: 18084,Langseth, Åsa 18083, Langseth, Halvard 18576,Langseth Erik 18329 Langseth, Finn Kildeinformasjon RiksarkivetOppbevaringsstedRiksarkivetArkivreferanseRA/S-6753/V/Va/L0022Lenke til Arkivportalen ArkivDen Kgl. Norske Legasjons FlyktningskontorSerie og underserie(r)V: MikrofilmVa: Mikrofilm. Flyktningskartotek Stykke/mappeL0022: Kjesäterkartoteket. Alfabetisk register, A-Å. KildetypeAnnen kildeProtokollnr./tidsromnr. V/L0022/1940 - 1945Område-MerknaderKjesäterkartoteket. Alfabetisk register A-Å. Papirmaterialet kassert.EmneknaggerPersonopplysninger 2. verdenskrig Sverige Statlige arkiver https://media.digitalarkivet.no/view/43434/505?indexing= Endret November 25, 2019 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leiv Langseth Skrevet Desember 30, 2019 Forfatter Del Skrevet Desember 30, 2019 Ja skal være Aasa Langseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond klykken Skrevet September 12, 2021 Del Skrevet September 12, 2021 (endret) Med flyktningenummeret kan du også få info fra Riksarkivet i Stockholm. Der er avhørsrapport og kartotekkort, men det kan også være dokumenter fra oppholdet i Sverige. epost riksarkivet@riksarkivet.se Endret September 12, 2021 av trond klykken rettelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå