Arne Hove Ødegård Skrevet Desember 12, 2019 Del Skrevet Desember 12, 2019 Hei Kan noen tyde nr. 97 ? Piken er døbt Mathea, men foreldre og faddere klarer jeg ikke å tyde. Mvh Arne Hove-Ødegård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Desember 12, 2019 Del Skrevet Desember 12, 2019 11 minutter siden, Arne Hove Ødegård skrev: Hei Kan noen tyde nr. 97 ? Piken er døbt Mathea, men foreldre og faddere klarer jeg ikke å tyde. Mvh Arne Hove-Ødegård Legg ved permanent sidelenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Desember 12, 2019 Del Skrevet Desember 12, 2019 16 minutter siden, Arne Hove Ødegård skrev: Hei Kan noen tyde nr. 97 ? Piken er døbt Mathea, men foreldre og faddere klarer jeg ikke å tyde. Mvh Arne Hove-Ødegård https://media.digitalarkivet.no/view/8937/23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Hove Ødegård Skrevet Desember 12, 2019 Forfatter Del Skrevet Desember 12, 2019 Takk, Ann-Mary. Skal huske lenkehenvisning til en annen gang :-). Mvh Arne H-Ø Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Desember 13, 2019 Del Skrevet Desember 13, 2019 Inderst Ole Christiansen, Christine Andersdatter Sæterengen. Nils Amund og Nicoline Sæterengen, Oline Bakke, konen v. nordre Hage[?] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå