Gå til innhold
Arkivverket

Fylkesvåpen

Mona Fonnes
 Del

Recommended Posts

Om Finnmark og fylkesvåpen, NrK Finnmark:

https://www.nrk.no/finnmark/finnmark-nekter-a-endre-fylkesvapen-1.14745707

Personleg har eg størst sans for fylkespolitikar Trine Noodt sitt forslag, sjå siste bildet i artikkelen 🙂

Endret av Terje Hatvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er einig med Terje i at det sistnemnde fylkesvåpenet var det beste, og når eg er i det seriøse hjørnet tykkjer eg at dei kunne ha valt eitt av fylkesvåpena i staden for at alt mogeleg skal endrast berre for endringa si skuld, medan skattebetalarane og dei som er avhengige av offentlege tenester er dei som må betale for dette tullet.

Er det forresten nokon som veit kva kvalross-fylkesvåpenet på veggen til Kartverket (jf. Wikipedia-artikkelen) har vore brukt til? Det er jo naturleg å tenkje seg Svalbard som eit 20. fylke, men dette våpenet ser ut til å vere heilt ukjent.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Ja, anten er det vel Svalbard, jfr. Svalbardtraktaten - eller er det kan hende heller Aust-Grønland, "Eirik Raudes Land"; Norge sitt offisielle krav på ein stor del av Aust-Grønland i åra 1931- 1933?

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Eirik_Raudes_Land

Helge Ingstad var sysselmann der. 🙂

Endret av Terje Hatvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klargjerande oppklaring Bjarne Rosenstrøm, og for vedlagt artikkel frå "Svalbardposten" frå februar 1992. Heilt gyseleg eller ikkje, dette utkastet til fylkesvåpen/sysselvåpen for Svalbard syssel er no i alle fall unikt og originalt 🙂

Journalisten her, Ellen Marie Hagevik, kjem for øvrig  frå heimbygda mi, Os i Hordaland.

Endret av Terje Hatvik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider