Marianne Løvland Skrevet Desember 23, 2019 Del Skrevet Desember 23, 2019 Jeg er interessert i å finne mine selvangivelser fra årene 1986, -87 og -88. Da jobbet jeg i Oslo og bodde i Bærum. Fins de noe sted mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Desember 23, 2019 Del Skrevet Desember 23, 2019 (endret) 6 timer siden, Marianne Løvland skrev: Jeg er interessert i å finne mine selvangivelser fra årene 1986, -87 og -88. Da jobbet jeg i Oslo og bodde i Bærum. Fins de noe sted mon tro? https://www.arkivverket.no/dokumentasjon/bosted-flytting-og-skatt/skatteopplysninger Lignende tema. Endret Desember 23, 2019 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Knut Olav Holvik Skrevet Desember 30, 2019 Del Skrevet Desember 30, 2019 Selvangivelsene ble normalt makulert etter 10 år og er ikke å finne blant materialet som Skatteetaten avleverer til Arkivverket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå