Gå til innhold
Arkivverket

Låse profil for editing i MyHeritage

Jan Eikeland
 Del

Recommended Posts

hei.

Har googlet rundt, men ikke funnet svar på nedenstående:

Noen som vet om det er mulig å låse en profil (alle opplysninger) mot (videre) editering?

(er ikke gøy når info som er dokumentert med kilder blir overskrevet (av ulike grunner).

Samtidig har jeg ikke funnet ut om det er mulig å sette  en indikator på disse, synlig i familievisnings modus av treet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.
Jeg har gjort følgende:

Gå inn på innstillinger.
Gå inn på Personvern
(her vil du finne navnet på siden din)
Gå til Innhold
Fjern haken i ruten før "Tillat medlemmene å publisere innhold på nettsiden (anbefalt)"

Etter dette har jeg ikke funnet at andre har fått endret data på min side.

Jeg benytter MH kun for å få tips som jeg kan sjekke mot kilder. Hovedprogrammet i mitt ligger på PC'n. Jeg benytter Jottacloud for backup i tilfelle PC-krasj. Da kan alt viktig lastes ned på ny PC.
Mvh Dag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Dag Fredriksen said:

Hei.
Jeg har gjort følgende:

Gå inn på innstillinger.
Gå inn på Personvern
(her vil du finne navnet på siden din)
Gå til Innhold
Fjern haken i ruten før "Tillat medlemmene å publisere innhold på nettsiden (anbefalt)"

Etter dette har jeg ikke funnet at andre har fått endret data på min side.

Jeg benytter MH kun for å få tips som jeg kan sjekke mot kilder. Hovedprogrammet i mitt ligger på PC'n. Jeg benytter Jottacloud for backup i tilfelle PC-krasj. Da kan alt viktig lastes ned på ny PC.
Mvh Dag

takk.

Jeg går nok over på en applikasjon istedet for web slik du beskriver, men tenkte igrunnen på låsing av mottatte persondata fra MyHeritage, men det blir vel unødvendig med en offline applikasjon. mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider