Magne Bjelland Skrevet Januar 17, 2020 Del Skrevet Januar 17, 2020 Hei, er det noen som vet hva det betyr når et kors er tegnet i margen på kirkeboken? Jeg aner at det betyr "død", men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Januar 17, 2020 Del Skrevet Januar 17, 2020 (endret) 8 minutter siden, Magne Bjelland skrev: Hei, er det noen som vet hva det betyr når et kors er tegnet i margen på kirkeboken? Jeg aner at det betyr "død", men er ikke sikker. Hvilken kirkebok er dette? Har du en lenke? Kors betyr at personen er død.Barnet var hjemmedøpt, og døde før dåpen ble stadfestet i kirken. Spørsmålet burde egentlig vært postet på brukerforumet. Endret Januar 17, 2020 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Bjelland Skrevet Januar 17, 2020 Forfatter Del Skrevet Januar 17, 2020 https://media.digitalarkivet.no/view/2156/130 Minestralbok Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Bjelland Skrevet Januar 17, 2020 Forfatter Del Skrevet Januar 17, 2020 Takk skal du ha! Har ikke helt lært meg dette ennå:-) Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå