Stein Ole Kjær Skrevet Januar 28, 2020 Del Skrevet Januar 28, 2020 Hvor finne jeg en oversikt over alt som er søkbart. Greit å vite at en kirkebok er skrevet av før en begynner å bruke tid på å søke på navn. mvh Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heljar Westlie Skrevet Januar 28, 2020 Del Skrevet Januar 28, 2020 I Digitalarkivet bruker du "Finn kilde", velg fylke, kommune og ev sogn Kryss av slik jeg har gjort her, totalt er det nå 4.218 kirkebøker som er helt eller delvis søkbare. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Januar 28, 2020 Del Skrevet Januar 28, 2020 7 minutter siden, Heljar Westlie skrev: I Digitalarkivet bruker du "Finn kilde", velg fylke, kommune og ev sogn Kryss av slik jeg har gjort her, totalt er det nå 4.218 kirkebøker som er helt eller delvis søkbare. https://www.digitalarkivet.no/search/sources?s=&from=&to=&format=tab_ftr&archive_key=&sc[]=kb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Ole Kjær Skrevet Januar 28, 2020 Forfatter Del Skrevet Januar 28, 2020 Takk 🙂 Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts