Gå til innhold
Arkivverket

Korleis kan ein få tilgjenge til ein konto hjå My Heritage utan sjølv å vera medlem?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hei!

Ein tsjekkar, ein fjern slektning av kona mi, som eg kjenner i Toronto, ON ønskjer å gje meg tilgjenge til kontoen han har hjå «MyHeritage» og lurer på om dette er mogeleg utan at eg sjølv er medlem.  Og i so fall på kva vis?

Er det nokon som har kunnskap om korleis MyHeritage fungerer og om dette i det heile let seg gjera?

Hjarteleg takk for eventuelle kommentarar!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette går fint. Han inviterer deg bare inn på sidene sine ved å legge til deg og din mailadresse. Det gir deg full tilgang til slektssidene hans, slik at du kan se bilder, slektstavler, kopi av dokumenter o.l. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anita for eit godt svar!

Eg spør kanskje «dumt», men korleis legg han meg til med e-post adresse?  Og må han senda meg ein spesiell «link» for at eg skal kunna logga meg inn?  Om du skriv ein kort instruks på engelsk, kan eg senda denne vidare...

Ein ny kjempetakk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med engelsk språk er menyvalgene: HOME, under der finnes INVITE FAMILY og nesten nederst på siden som da kommer finnes INVITE OTHER PEOPLE MANUALLY. På sida som da følger kan man legge inn navn og e-post tilde man vil invitere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Per-Sverre for nærare forklaring.

MEN, når han då har lagt inn namnet mitt med e-post-adresse, kve gjer han so for at eg skal komma inn.  Eg treng vel ein «link»??  Kva skriv eg på mitt tastatur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil tru at så snart han har sendt invitasjonen vil du få ein epostinvitasjon frå MyHeritage med lenke og eventuelle instruksar som skal til.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Hei igjen,

Eg sit framleis og slit med denne tilgongen hjå MyHeritage, og no har eg fått ei ny innbjuing frå ein nordmann denne gongen, men ogso denne kom i tsjekkisk språkdrakt(eg forstår ikkje kvifor dette skjer - kanskje dreg MyHeritage kjensel på e-post-adressa mi og «koblar» automatisk til tsjekkisk?

Denne meldingi kom til meg på torsdag:

~~~~~~~~~~~~~~~

Vážený(á) Lars, 

Lars Heggelund (lars.heggelund@gmail.com) Vás pozval, abyste se připojil k 'Heggelund Web Site' na MyHeritage. 

Rodinné stránky 'Heggelund Web Site' vytvořil Lars; obsahují rodokmen zachycující historii rodiny a současně jsou místem pro sdílení fotografií, videí a příběhů z celé rodiny, místem pro pořádání rodinných akcí a místem umožňujícím být častěji v kontaktu se všemi ostatními členy rodiny. 

Prohlédnout pozvánku 

Tento e-mail jste obdržel, aby Vám usnadnil používání MyHeritage.
Můžete navštívit naše Centrum pomoci, abyste získal okamžité odpovědi, nebo abyste kontaktoval naši zákaznickou podporu. 
Odhlásit se od emailů tohoto typu | Předvolby e-mailů
Vaše soukromí je pro nás důležité. Pro více informací se podívejte na naše Zásady ochrany osobních údajů
MyHeritage Ltd. (Israel), 2975 Executive Parkway, Suite 310, Lehi, UT 84043, USA. 

~~~~~~~~~~~~~~~

Her er meldingi eg fekk frå tsjekkaren 28.1. - ser heilt parallell ut:

~~~~~~~~~~~~~~~

Vážený(á) Lars , 

Marek Pacal (igg.pacal@gmail.com) Vás pozval, abyste se připojil k 'Stöhr Web Site' na MyHeritage. 

Rodinné stránky 'Stöhr Web Site' vytvořil Marek; obsahují rodokmen zachycující historii rodiny a současně jsou místem pro sdílení fotografií, videí a příběhů z celé rodiny, místem pro pořádání rodinných akcí a místem umožňujícím být častěji v kontaktu se všemi ostatními členy rodiny. 

Prohlédnout pozvánku 

Tento e-mail jste obdržel, aby Vám usnadnil používání MyHeritage.
Můžete navštívit naše Centrum pomoci, abyste získal okamžité odpovědi, nebo abyste kontaktoval naši zákaznickou podporu. 
Odhlásit se od emailů tohoto typu | Předvolby e-mailů
Vaše soukromí je pro nás důležité. Pro více informací se podívejte na naše Zásady ochrany osobních údajů
MyHeritage Ltd. (Israel), 2975 Executive Parkway, Suite 310, Lehi, UT 84043, USA. 

track?mailingid=100002&type=open&emailid=T1g4QTloMkhRVGI3NFhoaVVNWUtYZz09&extra=invite-20012800d29ba7332dab595b577e2bae

~~~~~~~~~~~~~~~

Men kva skal eg trykka på for å komma inn??

Dei har jo båe lagt inn min e-postadresse for at skal få tilgong!

Eg takkar på ny so mykje for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på Prohlédnout pozvánku.

Det ser ut som du må lage deg et passord og bekrefte det, samt legge inn fødselsåret ditt og krysse av for at du godtar vilkårene for bruk og personvern.

mh.jpg

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Hjarteleg takk til Sven for kjapt svar!

Her er biletet eg får opp når eg trykkar på Prohlédnout pozvánku:

https://www.myheritage.cz/login?email_check=1&utm_campaign=100002&tr_date=20200227&email=lars%40oyane.fr

Men lenger kjem eg ikkje...

Hjelp!!!!

Har du skrevet inn passord og bekreftet det? Dette er pop-up vinduet som kommer når jeg trykker på linken (i oversatt versjon)

mh2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for ny melding!

No har eg greidd det!  Og det første eg gjorde var å skifta språk frå tsjekkisk til engelsk...  No får eg setja meg ned og studera desse slektene...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider