Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Hei!

Hvorfor kommer jeg ikke inn på digitalarkivet lenger når jeg søker "digitalarkivet.no"?

Jeg har, i flere dager, fått denne meldingen på skjermen "Våre tjenester er for øyeblikket nede for vedlikehold. Vi beklager ulempene dette medfører."

Dersom jeg går direkte inn på de enkelte søkertjenestene f eks "avansert personsøk" kommer jeg direkte inn der, men kan ikke søke generelt. Hva er feil ?

mvh

Bente Borgen

20 minutter siden, Bente Borgen skrev:

Hei!

Hvorfor kommer jeg ikke inn på digitalarkivet lenger når jeg søker "digitalarkivet.no"?

Jeg har, i flere dager, fått denne meldingen på skjermen "Våre tjenester er for øyeblikket nede for vedlikehold. Vi beklager ulempene dette medfører."

Dersom jeg går direkte inn på de enkelte søkertjenestene f eks "avansert personsøk" kommer jeg direkte inn der, men kan ikke søke generelt. Hva er feil ?

mvh

Bente Borgen

Endret av Ann-Mary Engum
Akkurat nå, Bente Borgen skrev:

Hmmmm, betyr det da at det fremdeles er nede?

Nei, er i gang igjen. 

Har du tømt nettleserhistorikken? 

• Liker 1
40 minutter siden, Bente Borgen skrev:

Tusen takk, Ann-Mary! Nå har jeg gjort det og er inne igjen 🙂

Så bra at du fikk det til! 😊

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.