Gå til innhold
Arkivverket

Gården Røysa i Vågsøy.

Anne-Karen Larsen.
 Del

Recommended Posts

image.png.ca415f47b68a5c054c4e827b3bcbcd73.png, .Jeg lurer på Mogens Olson g. med Marte Isaksdotter Drage får de to barna som er nevnt her. Bersvein og Halldor. Jeg klarer ikke å finne noen rekkefølge  her i ekteskap., eller forhold. Kan noen hjelpe meg. Beklager kopieringen. Mvh Anne-Karen Larsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anne-Karen Larsen. skrev:

image.png.ca415f47b68a5c054c4e827b3bcbcd73.png, .Jeg lurer på Mogens Olson g. med Marte Isaksdotter Drage får de to barna som er nevnt her. Bersvein og Halldor. Jeg klarer ikke å finne noen rekkefølge  her i ekteskap., eller forhold. Kan noen hjelpe meg. Beklager kopieringen. Mvh Anne-Karen Larsen.

Hei

Post spørsmålet på brukerforumet. 

https://forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anne-Karen Larsen. skrev:

Jeg får ikke flyttet det over. 

Du kan opprette nytt tema på brukerforumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anne-Karen Larsen. skrev:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.