Ingeborg.granas@outlook.com Skrevet Februar 11, 2020 Del Skrevet Februar 11, 2020 Hei, jeg heter Ingeborg. Jeg har fått en oppgave på skolen om slektsforskning, og lurer på om dere kunne hatt noen bilder av interesse. I mitt arbeid fant jeg ut at min bestemor Olaug Anette Granås (Da Valstad) ble sendt til Hamar på sanatorium for poliorammede i 1954, Hun ble trolig sendt til Sangen eller Østlandsk vanførehjem. Derfor lurer jeg på om det finnes noen papirer på min bestemor fra hennes opphold. MVH. Ingeborg Petrine Granås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Februar 11, 2020 Del Skrevet Februar 11, 2020 Statsarkivet i Hamar har ikke mottatt pasientjournaler fra Østlandske vanførehjem. Her må du forsøke å kontakte helsevesenet for å finne ut hvor de er blitt av. Det er sykehuset Innlandet dette sorterer under: https://sykehuset-innlandet.no/steder/ottestad-rehabilitering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå