Gå til innhold
Arkivverket

Register til skiftemateriale

Ole Christian Risdal
 Del

Recommended Posts

Hei! Eg skulle gjerne hatt tilgang til registra til to skifteprotokollar. Det gjeld Sør-Gudbrandsdal tingrett. 1. Protokoll nr. 5 1767-1773. 2. Protokoll nr. 6. 1773-1792. Er på utkikk etter eit skifte og har problem med skrifta. Mvh Ole Chr. Risdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ole Christian Risdal skrev:

Hei! Eg skulle gjerne hatt tilgang til registra til to skifteprotokollar. Det gjeld Sør-Gudbrandsdal tingrett. 1. Protokoll nr. 5 1767-1773. 2. Protokoll nr. 6. 1773-1792. Er på utkikk etter eit skifte og har problem med skrifta. Mvh Ole Chr. Risdal

Jeg antar at skiftekortene dekker behovet: https://media.digitalarkivet.no/sk/browse?archives[]=no-a1450-03000000000370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Men eg kan ikkje skjøne at alle skifta er med på korta. Det ser ut som om det er berre nokre  som er med. Mvh Ole Chr. Risdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ole Christian Risdal skrev:

Takk for det! Men eg kan ikkje skjøne at alle skifta er med på korta. Det ser ut som om det er berre nokre  som er med. Mvh Ole Chr. Risdal

Jeg har dessverre ikke annen dokumentasjon enn det som framkommer i merknaden i kolonne 4.

Du er da sikker på at skiftet du søker, finnes? Det var jo ikke alle dødsfall som ledet til offentlig skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i orden! Eg oppfatta etter kvart systemet for skiftekorta. Utruleg godt system! Det er sjølvsagt dette eg var på utkikk etter, men eg fann ikkje skifte etter den personen eg tenkte på. Det er som du seier, at det ikkje var offentleg skifte etter alle. Men eg fann mykje anna interessant! Takk skal du ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider