Gå til innhold
Arkivverket

Abonnentar får gratis tilgang til 70 Amedia-aviser

Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

For at ikkje folk skal gå på veggene i desse korona-tider opnar Amedia no opp for at abonnentar får tilgang til alle(?) Amedia-avisene frå no og ut april. Alt som må gjerast er å klikke på ei lenke for å aktivere tilgangen.

Dette ser ut til også å inkludere eavisene, og fleire av avisene har arkiv med gamle skanna aviser. Dette burde såleis vere eit godt høve til å sjekke ut desse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.om.plussalt.no/alleavisene

Redigert: Firda og Firdaposten har skanna dei gamle avisene, men elles ser det ut til at arkiva berre går nokre få år tilbake. Kva for andre av desse avisene har historiske arkiv med skanna aviser?

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heljar Westlie skrev:

Ca 70 Amedia-aviser 1924-2003 ligger gratis, fritt tilgjengelig og søkbare på nb.no

For mange er det en velsignelse og se en så stor aktør gjøre sine eldre utgaver tilgjengelige...…… Måtte bare andre gjøre det samme...…!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Heljar Westlie skrev:

Ca 70 Amedia-aviser 1924-2003 ligger gratis, fritt tilgjengelig og søkbare på nb.no

Det er verdt å merke seg at dette berre betyr at eventuelle utgåver hos nb.no er fritt tilgjengelege, ikkje at dei faktisk er lagt ut.

Eksempel: Når det gjeld Firdaposten har nb.no berre utgåver frå 2008 til i dag. https://www.nb.no/search?q=firdaposten&mediatype=aviser&series="Firdaposten"

http://www.firdaposten.no finn ein derimot alle utgåver frå 1948 og fram til i dag.

Når det gjeld Firda meiner eg at nb.no har utgåvene 1917-1949 samt 2008 til dags dato. Avisa sjølv har 1917 til dags dato.

Eg håpar at Amedia etter kvart også kan overføre sjølve avisarkiva sine til nb.no.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i Gjøvik-avisa "Samhold" 1984-94, da var det avleveringsplikt til Nasjonalbiblioteket. Mener det var 3 ekspemplar av hver utgave vi sendte. Tror det har vært slikt enda lengre tilbake.

Ved sjekk av "min" avisa har nb publisert til ca 1955. Disse er sperret og kan kun leses i salene. Egentlig litt rart for den avisa gikk konkurs i 1997(?) og så vidt jeg husker var det ingen som kjøpte utgivelsesrettighetene.

Håper selvfølgelig at flere aviser blir åpne for allmenheten fra hjemme-pc, det er en fantastisk kilde.

Endret av Heljar Westlie
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider